Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω “back” στην ιστοσελίδα από τον “internet browser” (πλοηγό) που χρησιμοποιείται και να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί “Χ” δεξιά της περιγραφής του προϊόντος.
β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία, αλλά δεν σας έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να καλέσετε στο +30 210 682 0316 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
γ) Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, καλέστε μας στο +30 210 682 0316 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου μας, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος στο +30 210 682 0316 και εκείνος θα σας πει τι πρέπει να κάνετε.
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας και επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος, παρακαλώ επικοινωνήστε στο hello@brwne.gr ή στο +30 210 682 0316.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
α) Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
β) Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της εταιρίας ( συνεργαζόμενη courier) κατόπιν εντολής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος έπειτα από τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία του πελάτη με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε αυτή και μόνο τη περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ του ελαττωματικού προϊόντος και τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής μέσω άλλης courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.
γ) Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
δ) Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.
ε) Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρίας πλέον. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη.
στ) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τρόπος επιστροφής.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά ποσότητα, ο πελάτης επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους από την αποθήκη . Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επαναπροώθησης συμπληρωματικής παραγγελίας στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επικοινωνίας.
Ο χρόνος αναμονής μεταξύ των παραδόσεων της μεταφορικής εταιρίας δεν θεωρείται λόγος αποζημίωσης από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προς τον πελάτη.